[Talk-cz] licence heis.vuv.cz vs. dibavod

Tomáš Tichý t.tichy na post.cz
Pátek Únor 20 12:38:48 UTC 2009

Mám k tomu jednu takovou obecnou poznámku.
Když někdo opravujete cesty podle jiného zdroje, tak prosím opravte
tag source. (Třeba zrovna v tomto případě, kdyby se náhodu ukázalo že
Diabvod je právně problematický a chtělo se to vymazat, tak nepřijdete
o výsledky vaší práce).

=TT=