[Talk-cz] dotaz na poslední verzi JOSM

Zdeněk Pražák ZPrazak na seznam.cz
Pondělí Únor 23 16:51:37 UTC 2009

Takže používám tablet Trust 1200 Wireless tablet.
Namátkově vyzkoušena funkce poklepání hrotem pera tabletu v Photoshopu, wordu, excelu, firefoxu, mapsource a dalších programech. Všude se klepnutím hrotu pera vloží buď bod nebo provede příslušní operace.
Pouze JOSM při zapnutém nástroji kreslení uzlů na poklepání v aktivní ploše body nevkládá a pro jejich vložení je nutné stisknout tlačítko na peru tabletu.
Výběr z nabídek na jednotlivých lištách a roletkách pak již na poklepání funguje.

Pražák