[Talk-cz] dotaz na poslední verzi JOSM

Zdeněk Pražák ZPrazak na seznam.cz
Pondělí Únor 23 19:16:49 UTC 2009

Mohl by jsi prosím při té příležitosti nahlásit i to že ted v nových buildech  v mnoha případech musím několikrát klikat nebo musí zůstat kurzor v klidu cca 0,5 sekundy. Toto chování velmi zpomaluje a znepříjemňuje práci a je  to cim dal pomalejsi:(.
obdobné chování popisoval i Michal Grézl při tvoření bodů myší

Děkuji Pražák