[Talk-cz] dotaz na poslední verzi JOSM

hanoj ehanoj na gmail.com
Čtvrtek Únor 26 09:50:29 UTC 2009

Dnes jsem testoval notebook s tabletem (Lenovo X60) a zadny problem
(pokud jsem je spravne pochopil) nepozoruji v JOSM 1446 (modelles
zapnuto i vypnuto).

To co muze byt spojeno s popisovanymi vlastnostmi je skutecnost ze pri
mouse_click_down k vytvoreni bodu a mouse_click_up je treba nepohnout
mysi/perem. (jak psal MP)
Nezapomente ze lze obcas zdarne vyuzit i tlacitka ctrl a shift.

hanoj