[Talk-cz] dotaz na poslední verzi JOSM

MP singularita na gmail.com
Středa Únor 25 22:16:35 UTC 2009

Hmm .. tak jsem upgradnul na novejsi build a taky mi to blbne (i kdyz
ne tak strasne) ... kdyz zacnu cestu v jiz existujicim bodu (ktery ale
lezi "uprostred" jine cesty, aneb "kreslim odbocku") tak cesta mezi
prvnim a driuhym bodem se nekdy (cca v 50% pripadu) nespoji (cesta se
spojuje az od druheho bodu). Zda se mi ze to funguje dost
nedeterministicky, nekdy se to spoji a nekdy ne. Nicmene kresleni
zbylych useku cesty uz je pak ok, jen se nekdy nenakresli ten prvni.
Modeless working mam vypnuty co jsem koukal do nastaveni (aneb config
z minule verze ....) Tablet nemam, mam jen obyc. mys

Martin