[Talk-cz] dotaz na poslední verzi JOSM

Zdeněk Pražák ZPrazak na seznam.cz
Pátek Únor 27 19:56:41 UTC 2009

Stáhl dnešní poslední build a zjistil jsem, že se nic zatím nezměnilo.
Přetrvává problém ve spojování bodů do cesty kdy se body vytvářejí a spojují do cesty nějakým divným způsobem.
vytvářel jsem cestu - první tři body se spojily do jedné cesty, pak se začaly vytvářet jednotlivé nespojené body, po několika samostatných bodech se začaly opět spojovat, vytvořila se cesta o pěti bodech, následovaly zase 3 samostatné body a zase se začala cesta spojovat a vytvořila tentokrát cestu ze čtyř bodů a tak to pokračovalo dál vždy s náhodným počtem bodů spojených a volných.

Nastavení preferences bylo nezaškrtnuté draw rubber a modeless working

Při zaškrtnutém draw rubber a modeless working mi přeskakoval nástroj kreslení vždy po vytvoření bodu na nástroj výběr

při pouze zaškrtnutém modeless working mi rovněž přeskakoval nástroj kreslení na výběr

Při pouze zaškrtnutém draw rubber se mi projevovalo opětovně náhodné spojování cesty

Mohl by prosím někdo znalý angličtiny popsat toto chování tabletu (upřesnit je) v bugu č. 2228 http://josm.openstreetmap.de/ticket/2228
Děkuji Pražák