[Talk-cz] dotaz na poslední verzi JOSM

Zdeněk Pražák ZPrazak na seznam.cz
Sobota Únor 28 05:32:13 UTC 2009

Takže ani v dnešním buildu nedošlo k zásadním změnám, náhodné spojování a rozpojování bodů v cestě se projevuje ve všech kombinacích zaškrtnutí režimů rubber draw a modeless working.
Pokud je zapnutý režim modeless working tak se pouze zmírnilo přepínání nástroje kreslení do nástroje výběr. k přepnutí dojde náhodně po nakreslení a spojení různého množství bodů cesty. Pokud stisknu po tomto přepnutí tlačítko tabletu tak se nástro opět přepne z výběru do kreslení a zase spojí náhodně několik bodů a opět přeskočí do výběru, cestu rozpojí a některým z dalších kliknutí se opět přepojí do nástroje kreslení a koloběh pokračuje.
Vypadá to, že při zapnutém režimu modeless working nástroj kreslení a výběr přeskakují, pokud režim modeless working není zaškrtlý, tak nástroje nepřeskakují, ale nespojují se všechny body do cesty.
Poprosil bych někoho znalého angličtiny aby uvedené chování reportoval na JOSM
Děkuji Pražák