[Talk-cz] Katastralni mapy CUZK

Kubajz kubajz na kbx.cz
Pondělí Leden 5 22:30:16 UTC 2009

Katastralni uzemi se shoduje s uzemim, ktere "chceme", tak akorat u
mest. U vesnic v zasade ne. Navic casto je katastralni uzemi pod spraou
obce s rozsirenou pusobnosti a mensi obec spadajici pod tu s rozsirenou
pusobnosti ani nemusi mit vlastni ku.
Chce to spetku citu, spetku znalosti z terenu a pak to celkem jde. Ja to
delam tak, ze obtahuju pozemky kolem budov na vnejsim pasu obce. To
celkem sedi...