[Talk-cz] Geotagování podle OSM

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Čtvrtek Leden 8 20:12:40 UTC 2009

Ahoj,

přes vánoce jsem nafotil na Šumavě a v Krkonoších spoustu fotek
rozcestníků (100-200), a rád byc je zpřístupnil i pro ostatní. Aby ale
mělo smysl, tak bych jim chtěl přiřadit geotag.
Jediný program, který jsem našel je Geotag, ve kterém se ale dá tagovat
jen podle Google maps. To je problém, protože tam nejsou ty cesty na
kterých byli, navíc je to problematické ohledně autorských práv.
Neznáte tedy nějaký program (pokudmožno pod Linux), který umožňuje
otagovat fotky podle OSM (kde už jsou ty cesty i rozcestníky)?

--
Petr Dlouhý