[Talk-cz] značení občasných vodních toků

Zdeněk Pražák ZPrazak na seznam.cz
Úterý Leden 13 12:46:43 UTC 2009

Martin Vidner píše v Út 06. 01. 2009 v 21:43 +0100:
> Čekal bych něco jako občas=ano na waterway=*, ale zdá se, že na to
> standardní tag není:
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:waterway%3Dstream
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Category:Water_feature

Vloni kolem 1. září proběhlo na mezinárodním talku diskuse na toto téma:
"Feature Proposal - RFC - waterways/ditch"

Debatovalo se nad výkladem slov "ditch" a "drain" anglickými mluvčími.
Jak to dopadlo, nevím, nesledoval jsem.

Takže jaký je závěr - mám použít tag stream a nerozlišovat jestli voda teče celý rok nebo jenom někdy ?