[Talk-cz] Adresy, finale diskuse

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Čtvrtek Červen 4 18:41:42 UTC 2009

Ahoj!

> omlouvám se, ale v mailovém klientovi jsem doteď opravdu neměl ani jednu
> zápornou reakci v tomto vlákně. A nezaznamenal jsem, že by se o
> 'konskriptionsnummer' mluvilo jinde.
>
> Mohl bych poprosit o přeposlání mailu s námitkami (nebo odkazu),
> prosím?

No... snazil jsem se projit odchozi postu a nemuzu to najit.... tak nevim.

> Celé je to založené na myšlence, že použít obecnou škatulku
> 'alternatenumber' pro všemožné systémy v různých státech není
> nejlepší.

Proc to vadi? Na uzemi ceske republiky je to jednoznacne... a pokud
nekdo bude zobrazovat alternatenumber v rendereru, bude to jedine
dobre.

> Systém 'čísel popisných' (aka 'konskriptionsnummer') se používá v
> zemích, z nichž 2 mají němčinu jako úřední jazyk.

Ja jsem cetl oduvodneni, ty zeme jsou asi 4..  Nemyslim ze je to dost
dobry duvod pro zavedeni tyhle hruzy.

> Ohledně překlepů: Při použití CzechAddress překlep nehrozí.
> Nechci ten plugin nutit každému, funguje navíc jen v JOSM, ale přece
> jenom -- Vyplňuje dnes v ČR ještě někdo všechny adresní políčka
> ručně?

Ono to hrozi nejen pri zadavani (a ne, CzechAddress neni jedina metoda
jak to zadavat), ale taky pri dalsim pouzivani etc.

> Ano, ale oni nepoužívají ani 'alternatenumber'. To je prašť jako uhoď.
> Důležité je, že ve všech zemích se vychází ze stejného systému, tedy
> unikátní číslo pro obec / městskou čtvrť.

Takze jedinej komu se to jmeno muze aspon trochu libit to
nepouziva. To nevypada jako uplne skvely duvod pro zmenu.

> Toho se týká můj původní mail. Ve stručnosti se dá shrnout, že v
> anglicky mluvících zemích se tento systém nepoužívá.

Coz ale neznamena ze se nekdo anglicky mluvici nebude snazit
pochopit/pouzivat nebo editovat ceskou openstreetmap.

									Pavel