[Talk-cz] Obsah tagu addr:housenumber

Radomír Černoch radomir.cernoch na gmail.com
Pátek Červen 5 23:26:41 UTC 2009

2009/6/5 Petr Nejedlý <petr na nejedli.cz>:

> V obcance mam: Peklov 8E, coz je samozrejme blbost, ale je to kratsi a
> posta si s tim
> take poradi.
> Kdyz do mapy.cz zadate "Pekov 8", dostanete jednoznacnou odpoved i s
> vysvetlenim,
> ze se jedna o "Peklov ev.č. 8, Hřebeč, okres Kladno"
> Z toho mi vychazi jako vcelku rozumne ulozit:
> addr:housenumber = "ev.č. 8"

Asi máte pravdu. Když se před č.e. přidá kus textu, zajistí to
jednoznačnost. Jen přemýšlím, jak bude vypadat mapa, na kterou se
kromě jedné číslice "8" vypíše pět dalších znaků "ev.č."... Bojím se,
že to bude stejně nepřehledné jako na WMS mapě ČUZK.

Co převzít stejný systém jako máte na občance a který zároveň používá
česká pošta? Tedy psát "E8" nebo "8E"?

Zdravím,
Radek Černoch