[Talk-cz] Obsah tagu addr:housenumber

Radomir Cernoch radomir.cernoch na gmail.com
Sobota Červen 6 10:15:32 UTC 2009

Pavel Kovář píše v So 06. 06. 2009 v 09:57 +0200:
> Tak ten náš Vsetínek... orientační čísla tam rozvěšovali před nejakými
> deseti lety a to co to vlastně je jsem se dozvěděl až z této diskuze. A
> troufám si tvrdit že většina Vsetiňanů je na tom stejně takže těžko můžu
> posuzuvat zvyklosti. Nedala by se na toto téma udělat anketa a tu
> vyvěsit vedle mapy ?

Anketu udělat můžeme, pochybuji o jejím smyslu. Aktuální návrh, který
má zatím největší šanci projít, počítá s tím, že by na mapě byla
obě čísla.

> Jinak ještě otázečka: číslo orientační samotné mně ke správnému vchodu
> nedovede nebo ano?

Nejsem si jistý, jestli rozumím. Ptáte se jestli ulice+č.o. stačí k
nalezení domu? Samozřejmě ano, kvůli tomu se orientační čísla zavádí.
Navíc mají výhodu, že jsou seřazená od začátku po konec ulice a lichá na
jedné straně a sudá na druhé.

Díky řazení snižují střední dobu nalezení domu při znalosti jména ulice
z N/2 na N/4 případně až log_2(N/2) podle toho, jestli hledáte na mapě
nebo v terénu. ;-)