[Talk-cz] Gradiozni experiment tendujici ke konvergenci disputace o notaci adresnich elementu

Stanislav Brabec utx na penguin.cz
Pondělí Červen 8 15:47:12 UTC 2009

Pavel Machek píše v Po 08. 06. 2009 v 08:26 +0200:

> Ja jsem hledal 'conscription' ve slovniku, a reklo mi to neco jako
> branna povinost.

Popisná čísla byla zavedena kvůli evidenci branců.

> Je to mensi zhuverilost nex konskript...N ale dobry
> to neni.

A co třeba "addr:uniqueN". Jedná se ostatně o jedinečné číslo v rámci
nějakého správního celku. A navíc to lze použít na jakýkoliv podobný
systém.

>Hlasuju pro tempN... z duvodu delky.

Není náhodou "provisional" přesnější? Google naznačuje, že Florida má
cosi, co se jmenuje "provisional building code".

--
Stanislav Brabec
http://www.penguin.cz/~utx