[Talk-cz] Proklat? ??sla popisn?

Radomír Černoch radomir.cernoch na gmail.com
Středa Červen 17 12:56:53 UTC 2009

Dobrý den,

respektuji Vaše názory a chápu, že nechcete podpořit návrh, se kterým
silně nesouhlasíte. Jak jsem již psal, různých nápadů a argumentů na
obě strany padlo hodně a když jsme se ani tak neshodli, zbývá
hlasování.

Mohl bych Vás tedy poprosit o stručné shrnutí cca ve 3 bodech, proč je
number_in_district lepší než conscription*? Můžu to udělat i já,
klidně se toho zhostím, ale bych nerad to napsal zavádějícím způsobem,
který by kazil objektivitu hlasování. Sám zkusím udělat to samé pro
druhý návrh.

Měli bychom se také domluvit, zda respektovat závěry z vlákna "Adresy,
doladění". Myslím, že jako nejpřijatelnější kombinace vzešlo použití
slova "number" na konci a bez použití podtržítek. Navrhnu proto
"conscriptionnumber". Přišlo by mi tedy logické z Vaší strany
navrhnout "districtnumber" -- rozhodnutí je však na Vás.

Rád bych to měl z krku co nejrychleji -- stihneme anketu vypsat do zítřka?

Pokud se nemýlím, je to poslední bod, který zbývá rozhodnout. Pokud se
pletu, opravte mne, prosím.

S pozdravem,
Radek Černoch