[Talk-cz] Proklat? ??sla popisn?

Frettie frettie na gmail.com
Čtvrtek Červen 18 10:54:22 UTC 2009

Také samozřejmě česky, jsme češi a jak někdo psal výše, tak globální
renderer to renderovat nikdy nebude a kdyby se příp. vytvářela třeba
regionální pravidla, tak už by se to nějak doladilo. Možná by bylo
fajn, kdyby to potom někdo napsal na wiki.openstreetmap.org, ať to
není jen zde, někteří třeba nemusí číst tuto diskuzi a někdy na těch
wiki stránkách najít něco, co potřebuje běžný editující je docela
problém.