[Talk-cz] Nejvice nezmapovana mista

Radomir Cernoch radomir.cernoch na gmail.com
Pondělí Červen 29 09:19:16 UTC 2009

Dobrý den,

poslední dobu jsem se trochu díval na databázi České pošty.
Až na problémy se zkratkami jsem v ní zatím nenašel ulici se špatně
označenými malými/velkými písmeny.

CzechAddress už dnes přiřazuje ulice v databázi k mapě. Je otázkou pár
řádků kódu, aby uměl ulice přejmenovával.

S pozdravem,
Radek Černoch