[Talk-cz] Nejvice nezmapovana mista

Kubajz kubajz na kbx.cz
Pondělí Červen 29 07:43:13 UTC 2009

Nechci tu znovu zakladat uz jednou probehly flame, ale muj nazor je
takovy, ze kdyz nekde vidim nazev, ktery neodpovida soucasnym pravidlum,
tak jej aktualizuji.
Priklad s Filosofskou nebyl zrovna uplne trefny, protoze tady u nas v
Jiraskove ctvrti (kdy dedecek mistniho rodaka Michala Vlcka sel pres
celou Prahu se Jiraska zeptat, zda je mozne na jeho pocest tuto vilovou
rekreacni ctvrt takto pojmenovat) je spousta ulic pojmenovana podle
romanu Aloise Jiraska - Filosofska je pouze zkracenina Filosofske
historie, ulice Psohlavcu je podle romanu Psohlavci. Takze tady menit s
na z je nesmysl.
Menit velka pismena do souladu v beznych nazvech je spravne a konecne i
jednodussi, protoze se nemusi resit priblbla otazka, zda na miste je
pouze vyton nebo zda se to tam tak uz jmenuje. Po predlozce velke
pismeno vzdy.

P.S.: Karle, ona ta "nova" "blba" pravidla do nekterych otazek vnesla
svetlo a zrovna psani velkych pismen dala aspon nejaky rad. Skoda jen,
ze jim nebyla venovana treba tak velka kamapan jako "novym" pravidlum
silnicniho provozu.