[Talk-cz] limit 2000bodu

MP singularita na gmail.com
Středa Březen 11 11:00:16 UTC 2009

2009/3/11 Karel Volný <kavol na seznam.cz>:

> uff, takže místo toho, aby se to pořádně vyřešilo (viz níže, možnost
> komunikovat pouze změny, nikoliv všechna data), budeme raději tleskat
> hloupému workaroundu?

Neco takoveho se planuje (diff uploads), ale znamena to zmeny v API
(do api 0.6 uz se to nestihne, tak snad 0.7), takze predpokladam, ze
tenhle limit je (snad :) docasny.

I kdyz, editace tagu bez posilani nodu by snad slo i ted, proste by
editor misto seznamu nodu poslal specialni tag <keep-old-nodes/> a
bylo by :)

Martin