[Talk-cz] limit 2000bodu

Tomáš Tichý t.tichy na post.cz
Středa Březen 11 13:00:00 UTC 2009

2009/3/11 Karel Volný <kavol na seznam.cz>:

> uff, takže místo toho, aby se to pořádně vyřešilo (viz níže, možnost
> komunikovat pouze změny, nikoliv všechna data), budeme raději tleskat
> hloupému workaroundu?

A co "DoS" na uživatele? Není nad to, když se při editaci jedné
hospody stáhne tisíc kilometrů čtverečních lesa.
Nebo když hledáte nějakého člena relace v pěti tisících položkách.
A zkuste si někdy používat něco takového třeba na GPRS připojení.
Eventuelní řešení stahovat pouze část cesty/relace považuji za
potenciálně velmi nebezpečné.

Vylepšit datový model tak, aby byl pro člověka lépe uchopitelný
nepovažuji za "hloupý workaround". Dlouhé cesty elegantně řeší relace.
Rozsáhlé relace elegantně řeší relace relací. Doufejme, že se
zavedením limitů bude větší motivace k vylepšení podpory relací v OSM
nástrojích.

=TT=