[Talk-cz] limit 2000bodu

Michal Grézl michal.grezl na gmail.com
Středa Březen 11 14:52:32 UTC 2009

2009/3/11 Karel Volný <kavol na seznam.cz>:

> huh, to nechápu ... když je nebezpečné stáhnout pouze část relace, tak jak si
> pomůžu, když budu stahovat relaci o 2*2000 bodů místo jedné linie o 4000
> bodech?

> a relace relací relací
> a relace relací relací relací ...
> - no jistě, těch 640 KB taky elegantně řešil DOS4/GW a další, že ...
>
> já nevím, nemotám se kolem projektu dlouho, a furt mi něco nefunguje, takže do
> toho až tak nehrabu, tož mi dík nezkušenosti asi něco uchází, ale ... tak
> nějak jsem myslel, že relace byly míněny jako způsob, jak z fyzických objektů
> [...]
je to cele postavene na hlavu totiz. nejdrive tady byly segmenty, ale
to bylo malo tak nad segmenty nekdo vyrobil virtualni zapouzrovaci
bazmek a nazval ho way, pak rozhodl ze segmenty ee a zrusil je, jenze
tim padem vznikla potreba virtualniho zapouzdrovaciho bazmeku nad
ways, a tak vznikla relace, budme radi ze nezrusili way:) relace nad
relaci je jen logicky dusledek vymysleni kravin. Casem se zcela urcite
dockame zase nejakych novych skvelych vymozenosti, aspon se mame na co
tesit!:)

--
Michal Grézl
http://walley.org