[Talk-cz] limit 2000bodu

Karel Volný kavol na seznam.cz
Středa Březen 11 14:37:13 UTC 2009

Dne st 11. března 2009 Tomáš Tichý napsal(a):

> A co "DoS" na uživatele? Není nad to, když se při editaci jedné
> hospody stáhne tisíc kilometrů čtverečních lesa.
> Nebo když hledáte nějakého člena relace v pěti tisících položkách.
> A zkuste si někdy používat něco takového třeba na GPRS připojení.
> Eventuelní řešení stahovat pouze část cesty/relace považuji za
> potenciálně velmi nebezpečné.

huh, to nechápu ... když je nebezpečné stáhnout pouze část relace, tak jak si
pomůžu, když budu stahovat relaci o 2*2000 bodů místo jedné linie o 4000
bodech?

> Vylepšit datový model tak, aby byl pro člověka lépe uchopitelný
> nepovažuji za "hloupý workaround". Dlouhé cesty elegantně řeší relace.
> Rozsáhlé relace elegantně řeší relace relací. Doufejme, že se
> zavedením limitů bude větší motivace k vylepšení podpory relací v OSM
> nástrojích.
>
> =TT=

a relace relací relací
a relace relací relací relací ...
- no jistě, těch 640 KB taky elegantně řešil DOS4/GW a další, že ...

já nevím, nemotám se kolem projektu dlouho, a furt mi něco nefunguje, takže do
toho až tak nehrabu, tož mi dík nezkušenosti asi něco uchází, ale ... tak
nějak jsem myslel, že relace byly míněny jako způsob, jak z fyzických objektů
zkonstruovat nějaké logické celky, nikoliv proto, aby se nějaký fyzický
objekt mohl nakrájet jako salám, a pak silou vůle, eh, tedy relace, zase
slepil dohromady a řeklo se, že to má být jako celá štangle salámu a ty řezy
mezi kolečky jako nevidíme

K.