[Talk-cz] Export cest z OSM

GC Rolf Rolf na atlas.cz
Středa Březen 18 11:42:31 UTC 2009

Moc dekuju za radu - to je asi presne to co potrebuju.
Asi jsem fakt totalne neschopny, ale ani podle tohohle navodu jsem nebyl uspesny.
Sice se mi povedlo vygenerovat si data.osm s vrstvou cest z pozadovane oblasti
(http://rolf.sweb.cz/osm/data.osm), ale kdyz jsem to pak prekonvertil do .svg formatu
(http://rolf.sweb.cz/osm/map.svg) a chtel si to prohlednout, tak mi Firefox hlasi
"Chyba parsování XML: Nenalezen žádný prvek" a v editoru vidim prazdny obrazek...
Kdyby se mi podarilo ziskat validni svg soubor, tak uz by nebylo slozite ho v nejakem
editoru, ktery umi pracovat jak s rastry tak s vektory, dat jako vrstvu nad moji mapu,
upravit meritko tak aby to sedelo a pak spojit do jednoho obrazku. Bohuzel jsem se zasekl
na tom kroku ziskani svg z osm...
Rolf