[Talk-cz] Nový plugin pro správu adres na území ?R

Petr Schonmann PSBOX na seznam.cz
Neděle Květen 3 19:20:13 UTC 2009

Dobré věci přicházejí, až když je vše hotovo :D

BUG: Shift-A, dvakrát se zobrazuje číslo popisné, po vyplnění zapisovatelného pole je doplnen tag add:alternatenumber=cislo nikoliv housenumber.

Bylo by tez dobre pridavat tag building=yes.

Jinak super věc !