[Talk-cz] Nový plugin pro správu adres na území ?R

Radomir Cernoch radomir.cernoch na gmail.com
Neděle Květen 3 20:00:53 UTC 2009

Petr Schonmann píše v Ne 03. 05. 2009 v 21:20 +0200:
> Dobré věci přicházejí, až když je vše hotovo :D

Sám byl bych rád, kdyby tomu tak bylo! Vrhněte se na další město, ještě
jich je bez adres dost a dost. :-)

> BUG: Shift-A, dvakrát se zobrazuje číslo popisné, po vyplnění zapisovatelného pole je doplnen tag add:alternatenumber=cislo nikoliv housenumber.

Díky za upozornění, je tam chyba v popisku. První políčko je číslo
popisné, druhé číslo orientační. To, že se upravitelné pole (číslo
popisné) přepíše jako alternatenumber, by však mělo být v pořádku.

> Bylo by tez dobre pridavat tag building=yes.

Tuto funkci dodělám, také jsem o ní uvažoval. Mimochodem je otázkou,
jestli preferovat informace o adrese jako součást budovy, nebo jako
samostatný bod. Ještě o tom napíšu do konference.

> Jinak super věc !

Dík! Doufám, že ulehčí práci.

Radek Černoch