[Talk-cz] hranice obce

Radomir Cernoch radomir.cernoch na gmail.com
Úterý Květen 5 19:20:21 UTC 2009

hanoj píše v Út 05. 05. 2009 v 20:52 +0200:
> *** tak to mohu ukazat mista mimo obec, kde zarucene tech max 50
> nepojedes, a mista v obci kde v pohode muzete ject 80 a je tam 50, a
> ja doufam, ze se tam tech 50 jezdi.
> Snazit se zobecnit svou subjektivni zkusenost, oproti exaktne
> definovane informaci je cesta do pekel.

Nechtěl jsem naznačit, že by se měly brát v úvahu praktiky pirátů
silnic. Pokud to tak vyznělo, beru zpět, co jsem napsal.

> Prutah silnici prvni tridy je ~45 km/h, residential je 30-40, potud OK.

Zkusím to říct jinak. Máte navigační software, který se uživatele ptá na
průměrnou rychlost, řekněme na silnici první třídy. Podle mne je
nejintuitivnější varianta vyrobit 2 políčka, jedno pro jízdu v obci a
druhé pro jízdu mimo obec. Když uživatel ví, že pojede mimo špičku, zadá
80 a 45. Ve špičce pak, řekněme, 70 a 20.

Přijde mi to jako nejčistší řešení, které ovšem potřebuje rozlišit obec
a ne-obec. Popravdě řečeno, zatím jsem to neviděl řešené jinak... Pokud
ale najdete řešení, jak se bez tohoto rozlišení obejít, budu jen rád.

Mimochodem mám nápad, jak hranice obce naznačit „nenásilnou“ cestou.
Tag 'place=village/city/town' může být použit jak pro bod, tak pro
oblast. Není to přesně to, co potřebujeme?

Zdravím,
Radek Černoch