[Talk-cz] hranice obce

hanoj ehanoj na gmail.com
Úterý Květen 5 20:06:06 UTC 2009

> Zkusím to říct jinak. Máte navigační software, který se uživatele ptá na
> průměrnou rychlost, řekněme na silnici první třídy. Podle mne je
> nejintuitivnější varianta vyrobit 2 políčka, jedno pro jízdu v obci a
> druhé pro jízdu mimo obec. Když uživatel ví, že pojede mimo špičku, zadá
> 80 a 45. Ve špičce pak, řekněme, 70 a 20.
*** o tom jsem neslysel. Dokazu si predstavit, ze pokud vim jakou
rychlosti kde pojedu, tak vim i kudy pojedu. Pri ceste z prace uvnitr
jednoho mesta to moc nepomuze (vsechny cesty na tom budou stejne at uz
zadano explicitne/implicitne) a pri ceste napric republikou asi taky
ne (jaky vliv ma spicka na rychlost v obci o 200 obyvatelich a delce
15km, nebo prutah obci je plynuly ale stoji to pred obci s 90km/h,
nebot urcujici je kapacita okruzni krizovatky na vjezdu). Vysledek bu
de presnejsi cas prujezdu? Jak poznam spicku, bude k navigaci TP 189?

> Přijde mi to jako nejčistší řešení, které ovšem potřebuje rozlišit obec
> a ne-obec. Popravdě řečeno, zatím jsem to neviděl řešené jinak... Pokud
> ale najdete řešení, jak se bez tohoto rozlišení obejít, budu jen rád.
>
> Mimochodem mám nápad, jak hranice obce naznačit "nenásilnou" cestou.
> Tag 'place=village/city/town' může být použit jak pro bod, tak pro
> oblast. Není to přesně to, co potřebujeme?
*** necht se proto vyuzijte hole place=*, a vyse uvedene
restrikce/nerestrikce at se zohledni na urovni navigace. Vytvaret
multipolygony s restrikcema uvnitr obce pro jednotlive zony 40 +
omezeni na silnicich atd je uz nad moji predstavivost a moznosti
uzivatelu/editoru.

hanoj