[Talk-cz] Mekaartor a CUZK, posun katastralni mapy jizne

Frettie frettie na gmail.com
Čtvrtek Květen 7 19:35:44 UTC 2009

Mno, je to centrum Třebíče, ještě mě napadlo, že bych mohl změnit
projekci z EPSG:4326 na nějakou jinou. Je jich tam v nabídce víc. Ale
JOSM zkusím, ač jsem jej nechtěl používat. Díky za radu.

J.