[Talk-cz] Mekaartor a CUZK, posun katastralni mapy jizne

hanoj ehanoj na gmail.com
Čtvrtek Květen 7 23:04:42 UTC 2009

Dival jsem se a OSM data domu jsou opravdu vuci mape ruzne
deformovana, nejen posunuta.

Problem bych hledal v merkaatoru, zda-li nemel posledni dobou opraveny
nejaky bug...

pouzitelne projekce v JOSM EPSG:4326, Mercator

PS: proc je karlovo nam tertiary, zbytek ulic unclassified namisto
residential? Vydlazdene namesti neni residential ale spise
pedestrian...

ha

hanoj