[Talk-cz] Adresy, finale diskuse

Petr Nejedlý petr na nejedli.cz
Sobota Květen 23 19:11:53 UTC 2009

Radomír Černoch napsal(a):

> Něco o tagování domů jsem teď na wiki dával
> (Cz:JOSM/Plugins/CzechAddress), je to ale zaměřené na plugin samotný.
> Nějaké praktické "HowTo" bych také rád přidal. Jen -- panelák s více
> vchody má více adres? Jak se to značí správně?

Škoda že je zavrhováno tagování čísel evidenčních. V jednom takovém
bydlím a vážně bych rád,
aby se ke mě dalo normálně doroutovat a nemusel jsem každému
vysvětlovat, že pak ještě tam
a tam.
Ostatně, proč adresní body vůbec do OSM ukládáme? Aby se podle nich dalo
hledat
a tím pádem i navigovat. A evidenční čísla se nepřidělují objektům ani
tak dle velikosti,
jako spíše dle určení, takže ve finále může těch evidenčních čísel ke
kterým budete chtít
routovat (typicky rekreační objekty) být vcelku dost...

Nenik