[Talk-cz] Adresy, finale diskuse

Radomír Černoch radomir.cernoch na gmail.com
Sobota Květen 23 15:43:56 UTC 2009

2009/5/23 Pavel Kovář <fox na vsetin.org>:
> No co ze zemí které se sjednocují anglicky nemluví ani jedna maďarština je hrozná, čeština a slovenčina by měly problém s diakritikou no a německy mluví hned dvě země, tak proč ne německy že jo ;)

:-D Trochu jsem se bál dřímajících protiněmeckých nálad; jsem tedy rád
za Vaše reakce.

> Jinak hodně bych ocenil kdyby někdo na českou wiki strčil vzorově otagovaný baraček a panelák s více vchody.

Něco o tagování domů jsem teď na wiki dával
(Cz:JOSM/Plugins/CzechAddress), je to ale zaměřené na plugin samotný.
Nějaké praktické "HowTo" bych také rád přidal. Jen -- panelák s více
vchody má více adres? Jak se to značí správně?