[Talk-cz] vazby?

Martin Mares mj na ucw.cz
Úterý Listopad 3 17:46:02 UTC 2009

Dobry vecer vespolek!

> A to ma chudinka navigace pokazdy stahovat celej svet aby zjistila ve
> ktery je zemi?

Neni spis chyba, pokud si nemuze jednoduse stahnout vsechny relace,
ve kterych objekty z daneho uzemi lezi?

> Ne ne, to nebude fungovat.
>
> Takze jo, predstavuju si, ze u kazdy ulice bude
> is_in=<jmeno_mesta> a u kazdyho mesta pak bude is_in=CR .

Prijde mi hloupe udrzovat v mape informace, ktere jsou z principu
redundantni -- pokud je prislusnost k mestu definovana jako lezeni
uvnitr hranice mesta, ma byt reprezentovana tou hranici, ne nejakymi
odvozenymi atributy. Ty se preci mohou kdykoliv dopocitat podle potreby.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares                          <mj na ucw.cz>   http://mj.ucw.cz/
P.C.M.C.I.A. stands for `People Can't Memorize Computer Industry Acronyms'