[Talk-cz] vazby?

Petr Nejedlý petr na nejedli.cz
Středa Listopad 4 12:43:26 UTC 2009

Pavel Machek napsal(a):

> To co se tu navrhuje ale nejsou relace, nybrz polygon okolo.

> Trochu hloupe to je, ale zase nemusi kazdy implementovat vypocet
> znova (coz by bylo  taky ne-chytre).
>
> 'Kdykoliv dopocitat' bohuzel neni vubec trivialni -- presne pro to ze
> tu hranicii vubec nemusim mit ve stazenych datech. Navic veci jako
> navit funguji offline a konveruji mezi ruznymi formaty...

A specialne pro offline navigaci s konverzi formatu tam ty atributy
nejsou potreba. Konverzni algoritmus ma dost casu a prenosovky na to,
aby si stahnul tu (napr.) Ceskou Republiku celou a dopocital si to v
ramci konverze a indexace sam. To pro dynamicky stahujici online
navigace je to horsi, ale ty zase maji k dispozici online indexacni web
service.

Nenik