[Talk-cz] Opisování vody (was: Opisování turistických tras z ostatních map)

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Neděle Listopad 22 19:15:39 UTC 2009

Zvlášť po přečtení článku <http://www.zememeric.cz/9-97/kartpravo.html> se
začínám přiklánět k tomu, že je možné mapy jako doplňkový zdroj použít.
Představuji si to takhle: Podívat se, jestli daná plocha je opravdu voda
je v pořádku (zvlášť pokud se člověk podívá do ortofoto mapy, ve které je
ještě spornější, jestli je to mapové dílo, a jaký přinesl autor tvůrčí
příspěvek). Na název bych se už radši podíval do víc různých map. Zlaté
pravidlo by mohlo znít: "pokud se dívám do cizích map, tak bych měl být
natolik opatrný, abych neopsal nějaký zjevný bug". To je můj názor.

Ano, samozřejmě je nutné aby ten potok topologicky seděl (ostatně jako
cokoliv jiného). V lese už zas tak přesně být nemusí (může být míň přesný
než cesta).