[Talk-cz] Dotazy začátečníka #1

jzvc jzvc na tpfree.fdns.net
Pondělí Září 7 10:50:43 UTC 2009

Ondrej Novy napsal(a):
> Osobne se drzim pravidla, kdyz existuje fyzicka prekazka vetsich
> rozmeru tak krizovatku nakreslim 'slozitejsim zpusobem' - jinak velice
> zjednodusuji. Pokud zacneme kreslit kazdy odbocovaci pruh tak se mapa
> stane neprehlednou a ani v navigaci rozume pouzitelnou. Pred zacatkem
> odbocovaciho pruhu se ozve at zahnu doprava, a v prizovatce znova,
> potom se napojim na novou silnici tak 'drzte se vpravo' - proste sileny.

IMO je spis teba otagovat to tak aby navigace pochopila co je jen jizdni
pruh a co samostatna silnice. Od navigace bych cekal ze mi vcas rekne
"cpi se do pravyho pruhu" a ne ze mi 100m pred krizovatkou rekne
"doprava" pricemz sem ve 3tim pruhu vlevo. Technicky si to dovedu
predstavit ale jen za predpokladu funkcnich vrstev = pro renedering mapy
(alespon pri stavajicim zoomu) by se to vubec nepouzilo.