[Talk-cz] Dotazy začátečníka #1

Jakub Sýkora kubajz na kbx.cz
Úterý Září 8 08:32:01 UTC 2009

Ja kreslim separatni ways az v pripade, ze jsou opravdu vyrazne oddeleny
od stavajici. Tedy sjezdy a najezdy. Potazmo mapuji veci, ktere se
nachazeji nebo jejich rozmery prekracuji 10m a jsou nejak vyznamne pro
pochopeni situace.

Vytvareni mapy je umeni a neda se dat presny navod na to, co by tam byt
melo a co uz ne. Zalezi to na citu kazdeho z nas. Ale rozdelovat
krizovatku na vetsi pocet ways kvuli pruhum - na tom uz jsme se shodli,
ze to neni uplne dobre. Ze zacatku jsem hodne zkousel a misty treba po
nejake dobe i predelaval.

Nicmene treba pokud pred kruhovym objezdem existuje samostatny pruh
ktery slouzi k primemu odboceni doprava bez vyuziti kruhoveho objezdu,
tak ten nakreslim, protoze je IMO dulezity a zaroven od stredu kruhoveho
objezdu uz je velmi vzdalen. Zaroven poslouzi i navigaci.

To ze je silnice rozdelena v danem miste ostruvkem a oddeluje tak
protismerne pruhy nevidim zas jako uplne tak dulezitou informaci. Na to
by koneckoncu stacil nejaky tag, ktery treba pouzivaji nektere jine mapy
a zobrazi ve way tenkou cernou caru, aby bylo zrejme, ze jsou tam
protismerne pruhy opravdu oddelene a nelze se tam napr. otocit.