[Talk-cz] Dotazy začátečníka #1

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Středa Září 9 08:51:04 UTC 2009

hanoj píše v St 09. 09. 2009 v 10:12 +0200:
> U tzv. směrově dělených
> silnic (dálnice, rychlostní silnice) je každá osa pro jeden směr.

Nebýt té závorky, považoval bych to za kladnou odpověď na mou otázku,
jestli mám rozdělit cestu ve městě na dvě, když je rozdělená fyzickým
pruhem špatně udržované zeleně. Ovšem pokud to není ani dálnice, ani
rychlostní silnice, ale jen obyčejná primary, secondary či tertiary
pomalostní 50 km/h silnice, tak jak doporučujete postupovat?

> Troufam si tvrdit, ze v geometrii cest jsou pod miru rozliseni
> ostruvky pro chodce, sikany i razeni pruhu pred krizovatkou. Je to
> sance pro jiny zpusob zaznaceni takoveto informace.

děkuji.

Předpokládám, že do stejné skupiny spadají i přípojky z vedlejší na
hlavní cestu, které jsou rozdělené do nájezdových mikrorampiček tvaru Y
trojúhelníkem řekněme bývalé zeleně? Čili je to pod mírou rozlišení?

Ptám se poněkud řekněme detailněji, ale rád bych v tom měl jasno, než
někomu sáhnu do "jeho" křižovatky.

Díky

Petr