[Talk-cz] Dotazy začátečníka #1

Martin Kokeš shr3k na typo3-hosting.com
Středa Září 9 14:02:14 UTC 2009

Dne 9.9.2009 12:54, Petr Stehlik napsal(a):
> Asi bych si to pro sebe shrnul tak, že pokud je na cuzk:km vidět
> oddělení/rozdělení vozovek, tak bych to měl vidět i v OSM.

To je rozumné, jednu chvíli jsem měl tendence rozdělovat před kruhovými
objezdy silnici do jednosměrných pruhů, ale nakonec jsem to předělal s
napojením přímo "rovně".
Třeba takto http://osm.org/go/0J5f@fEDe--
Příklad účelové komunikace, odbočující už před kruháčem:
http://osm.org/go/0J8K8AV5L-- (podobně bych řešil i zmíněné objízdné
pruhy, které spojují ramena kruhových křížovatek)

Nicméně větší ostrovy zeleně a pruhy mezi nimi bych zakreslil:
http://osm.org/go/0J5f99jA5--

Ale jak vyřešit asfaltový rynek velikosti 100x100x100 m, to je pro mně
záhada, zatím je to takto, pokud někdo nevymyslí lepší rendering (zadat
šířku pruhů):
http://osm.org/go/0J8Knn3zt--

MK