[Talk-cz] Dotazy začátečníka #1

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Středa Září 9 14:33:09 UTC 2009

Martin Kokeš píše v St 09. 09. 2009 v 16:02 +0200:
> Příklad účelové komunikace, odbočující už před kruháčem:
> http://osm.org/go/0J8K8AV5L-- (podobně bych řešil i zmíněné objízdné
> pruhy, které spojují ramena kruhových křížovatek)

rozdělil jsem cestu v místě, kde je fyzicky oddělená (na sever, K
Pasekám), a jak se stáčí na jihovýchod (Gahurova), tak jsem ji spojil a
vypadá to příšerně :-) Nezbyde než protáhnout to rozdělení dál na východ
a spojit to pod co nejmenším úhlem asi... ?

Zároveň jsou tam vidět ta ramena objíždějící křižovatku, která jsem po
rozdělení te prostřední přípojky na dvě jednosměrky už ukáznil pro
navigace.

Mimochodem, vypadá to opticky tak blbě hlavně hlavně proto, že není
vidět rozdíl v šířce mezi 1 (rameno), 2 (jednosměrka na sever) a 5 pruhy
(Gahurova)...

> Ale jak vyřešit asfaltový rynek velikosti 100x100x100 m, to je pro mně
> záhada

to jsem viděl v Transformers, říkali tomu The Cube that has powers to
give life, ale netušil jsem, že to bylo z asfaltu... ;-)

> , zatím je to takto, pokud někdo nevymyslí lepší rendering (zadat
> šířku pruhů):
> http://osm.org/go/0J8Knn3zt--

asi bych si to měl pohledat v nějaké ortofoto, abych tam ten rynek
uviděl.

Petr