[Talk-cz] mapnik v obci

Michal Grézl michal.grezl na openstreetmap.cz
Pátek Duben 30 17:06:47 UTC 2010

2010/4/30 "Petr Morávek [Xificurk]" <xificurk na gmail.com>:
> Tagování každého kousku zeleně za barákem jako leisure=garden mi osobně
> přijde padlé na hlavu. Když mi v rybníčku plavou dvě zlaté rybky ještě
> to neznamená, že mám za barákem tourism=zoo, když tam mám záhon mrkve,
> nebo květináč petúnií, ještě to neznamená tagování leisure=garden.

Rybnicek je humornej argument, ale zoo je neco, co ma jakousi
definici, stejne jako zahrada a ta definice je na wikipedii a je
pomerne jasna.  Nebavime se o kousku zelene ale o zahrade.

Chapu ze se z jakychsi duvodu nelibi zelena mapa, ale zahrada je
zahrada a je proste zelena:)

Ja sam sem udelal 2 zahrady, jednu zahradu ovocnou, co ale neni sad, a
jednu zahradu od meho dedy. Sou to sou zahrady soukrome, nepristupne,
pomerne velke, a nevim co jineho by to melo byt. Urcite ne zadny
residental ani nic podobneho.

>V češtině se sice často výraz "zahrada" používá pro jakýkoliv pozemek
>okolo rodinného domku, ale to ještě neznamená, že je to leisure=garden.

Ano, znamena.

--
Michal Grézl
http://walley.org