[Talk-cz] mapnik v obci

"Petr Morávek [Xificurk]" xificurk na gmail.com
Pátek Duben 30 18:21:14 UTC 2010

Michal Grézl napsal(a):

> Rybnicek je humornej argument, ale zoo je neco, co ma jakousi
> definici, stejne jako zahrada a ta definice je na wikipedii a je
> pomerne jasna.  Nebavime se o kousku zelene ale o zahrade.

Dobrá, tak tedy konkrétně... porovnejte
http://www.openstreetmap.org/?lat=50.01678&lon=15.77294&zoom=17&layers=B000FTF
http://mapy.cz/#mm=FP@x=136171904@y=135707616@z=16

Osobně na těch leteckých snímcích vidím minimum toho, co by odpovídalo
mé představě leisure=garden (a i definici podle wiki). Jak už jsem se
ptal v předchozím mailu - proč jsou ty pozemky, kde je pouze posekaný
trávník, občas bazén apod. označeny jako garden a ne třeba park? Žádné
okrasné ani zemědělské plodiny se tam nepěstují, naopak je to travnatý
otevřený prostor :-)

Petr Morávek