[Talk-cz] Návod na zakreslování turistických tras

Petr Nejedlý petr na nejedli.cz
Středa Srpen 11 20:54:03 UTC 2010

Zdeněk Pražák wrote:
> no já mám WIN XP a starší počítač pouze s 512 MB paměti a když jsem JOSM poprvé spustil tak se mi často zasekával a bylo mi ppoté doporučeno natvrdo mu vyhradit 256 MB paměti.

Aha. Ono totiz dostatecne moderni JDK ma "ergonomics", ktere nastavi
velikost java heapu na nejaky zlomek dostupne RAM (s hornim a dolnim
limitem), zatimco starsi JDK mely defaultni limit heapu natvrdo 64MB.
A to, jake bude celkove chovani spravy pameti v JVM zavisi mimo jine na
poctu nalezenych procesorovych jader...

--
Nenik