[Talk-cz] Návod na zakreslování turistických tras

jzvc jzvc na tpfree.fdns.net
Úterý Srpen 17 17:50:18 UTC 2010

 Dne 11.8.2010 22:54, Petr Nejedlý napsal(a):

> Aha. Ono totiz dostatecne moderni JDK ma "ergonomics", ktere nastavi
> velikost java heapu na nejaky zlomek dostupne RAM (s hornim a dolnim
> limitem), zatimco starsi JDK mely defaultni limit heapu natvrdo 64MB.
> A to, jake bude celkove chovani spravy pameti v JVM zavisi mimo jine
> na poctu nalezenych procesorovych jader...

Jen pro info, 32bit java povoli maximum nekde kolem 1,5GB (neni to
presne ale +-), pokud ma dotycny 64bit system, je zahodno nainstali
64bit javu (oficielne tusim od verze 6 - 20), ktera dovoli alokovat
mnohem vic (na limit sem nenarazil). Cim vic je na danym vyseku mapy
objektu, tim vic ramky to sezere a automaticka alokace moc nic. Aktualne
pouzivam link s timhle (stroj ma 8GB):

"C:\Program Files\Java\jre6\bin\javaw.exe" -jar -Xmx4096M josm-latest.jar