[Talk-cz] footway vs. path (bylo: Návod na zakreslování turistických tras)

Jakub Sýkora kubajz na kbx.cz
Čtvrtek Srpen 12 09:06:00 UTC 2010

Ta sirka je hodne osemetna vec - nekdy neni cesta zarostla a projedou
tam dva vedle sebe a nekdy zaroste bordelem tak, ze tam stezi projde
clovek. A to je vec, ktera se meni i nekolikrat rocne. Ja taguji siroke
jako track a hubene jako path. Spis bych predpokladal, ze po path se
kocarem jet neda nez opacne.