[Talk-cz] footway vs. path (bylo: Návod na zakreslování turistických tras)

Mike mike na mikecrash.com
Čtvrtek Srpen 12 08:29:38 UTC 2010

Podle tohoto by to tedy asi mělo být u nás tak, že dlážděný chodník ve
městě bude footway, vyšlapaná pěšina ve městě bude path.

Co se týče lesa, tak tam footway nebude asi nikde, ale budou tam jen
track (široká cesta pro traktory) a path (jen pro pěší, cyklisty a
koně). Chtělo by to ale nějak rozlišit úzkou pěšinku a nějakou širší
cestu, protože je to důležitý pro projetí s vozíkem/kočárkem. Bude
stačit ten tag wheelchair?