[Talk-cz] footway vs. path (bylo: Návod na zakreslování turistických tras)

Mike mike na mikecrash.com
Pátek Srpen 13 08:01:17 UTC 2010

S tím schvalováním jsem to schválně přehnal, ale v podstatě něco
takového být musí, jinak se z toho stane bordel. Sami to znáte, když
opravujete některé věci, které jsou špatně označeny. To schvalování také
již existuje, akorát se to řeší až poté, co se to používá, případně se
dělají hromadné změny. Prostě určitý řád to mít musí, jinak je mapa
celkově nepoužitelná.

Co se týče maxspeed - o hranice obce mi právě jde, ale jak se dělají?
Boundary to není, to je administrativní hranice, podle toho by celá
republika byla obec a po všech silnicích by se jezdilo 50. Napadlo mne
to dělat podle residential zone, jenže zase někdo značí jednotlivé
residential bloky domů, které neprotínají silnice, takže taky k ničemu.

Jaký tag teda použít na faktické hranice obce? Žádný takový jsem
nenašel. Podle tvého (snad nevadí tykání) volného výkladu si prostě
vymyslím svůj tag, který budu dávat na své hranice, používat ve své
navigaci a doufat, že se třeba chytí a bude ho používat i někdo jiný?