[Talk-cz] footway vs. path (bylo: Návod na zakreslování turistických tras)

hanoj ehanoj na gmail.com
Pátek Srpen 13 08:56:54 UTC 2010

> vznikne to co vzniklo. vznikne to proto ze komunitni projekty tak funguji.
> zacalo to presne tim pejskem a kocickou, ono jim bylo blbe, poucili se
> z vlastnich chyb a priste to udelali lip.
*** To chapu tak ze ses poucil a pridas se k vetsine ;)
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cz:Map_Features#Pozemn.C3.AD_komunikace_.28Highway.29

> mozna si tu pohadku spatne pochopil:)
*** Nevim, byl jsem u ty pohadky byl od zacatku.

> Viz probihajici flame o zmene licence,
> nekonecne dohadovani jen proto, ze jakasi nadace vymyslela, ze je
> potreba zmenit licenci a kazdy se musi prizpusobit (ja s tou novou
> licenci problem nemam, dokud je sa a uz sem s ni souhlasil), zpusobi
> to akorat forky a ztratu obrovskeho mnozstvi dat. (minimalne tady u
> nas)
*** Z ceho vychazi tve uvahy o "ztrate obrovskeho mnozstvi dat"?

ha
hanoj