[Talk-cz] footway vs. path (bylo: Návod na zakreslování turistických tras)

Mike mike na mikecrash.com
Pátek Srpen 13 05:56:53 UTC 2010

> predelavat nikdo nic nemusi, proc by to taky delal.
> pointa je v tom, ze si kazdy taguje tak jak se mu libi, prirozenym
> vyvojem se vyvine pouzitelna mapa.
> to je proces ktery tvori  zakladni stavebni kamen osm.
> ja sem si holt zvykl na footway.

Hmm, tak to si asi taky začnu tagovat podle sebe a udělám si svoje
značení, co třeba

highway=pesina
highway=cesticka
highway=kamenita

Jestli mi na OSM něco vadí, tak je to právě to, že tu v mnoha věcech
není jednota. Než se začne něco používat, tak by se to mělo schválit.
Klidě jsem i pro, aby neschválené tagy nešly přidávat. V mnoha ohledech
je totiž v OSM neskutečnej bordel. Jestli někdo s těmi daty dělal něco
jinýho než jen nakreslení mapy, tak mi dá za pravdu.

Třeba řeším i maximální rychlost, tu lze definovat podle wiki jen pro
cestu, ale jak třeba definovat max speed pro celou obec. Už jsem viděl
někde ve Francii, že prostě někdo dává maxspeed na hranice obce, což ale
není podle wiki povoleno. Přesto to může být řešení. Jaký je na to Váš
názor?