[Talk-cz] openstreetmap.cz - připomínky

Michal Grézl michal.grezl na openstreetmap.cz
Pátek Srpen 13 12:31:38 UTC 2010

2010/8/13 Jan Dudík <jan.dudik na gmail.com>:
> Nevím, komu to směřovat, tak píšu sem -
>
> * odkaz "Mapa pro vaši navigaci zdarma/ Map for your navigation " bývá
> často překrytý reklamou, že z něj je vidět jen vršky písmen
> * nešlo by nějak zakomponovat vyhledávání v mapě? takhle mi to vždycky
> skočí někam na Litovel a musím se posouvat až na oblast, která mě
> zajímá. Aspoň, kdyby se daly do url nakopírovat souřadnie ve formátu z
> osm
> * jak často se přerenderovávají turistické značky?
>
> J&D
>
> --
> --
> [...]

me

cela aplikace nefunguje v internet exploreru, ja internetexplorovate
html neumim, tudiz to nemuzu opravit.
Pokud se nebavime o ie, tak bych prosil o informace o prohlizeci a
mozna i screenshot.
Na litovel to skoci v pripade, ze to nenajde cookie s predchozi
pozici, coz znamena ze nefunguji cookies ve tvem prohlizeci, nebo je v
tom chyba, me to ovsem funguje. Posli co mas za prohlizec.

Vyhledavani v mape je jednoduche (Nominatim), musi ho nekdo napsat, ja
momentalne nemam cas.
turisticke znacky se ve vrstve OTM hiking tracks pochazi z
http://opentrackmap.no-ip.org/, ty druhe  (vrstva turisticke stezky)
se neprerendrovavaji vubec (mel bych je vypnout, ale neni cas,
momentalne programuju jine ptakoviny:).

--
Michal Grézl
http://walley.org