[Talk-cz] footway vs. path (bylo: N?vod na zakreslov?n? turistick?ch tras)

CZ_Tibo CZ-Tibo na seznam.cz
Pátek Srpen 13 23:30:50 UTC 2010

Zdravím,

k těm polygonům - pokud tag place=city atd. lze podle wiki aplikovat i na polygon, mohl by takový polygon automaticky předpokládat, že uvnitř něj platí snížená rychlost v obci?

Tibo